fustoles@gmail.com   06/20 326 8660

Fizetési, és szállítási mód:

A csomaghoz az MPL vagy a GLS futárszolgálattal juthat hozzá, a futárnál minden esetben van lehetőség bankkártyával  fizetni, és természetesen készpénzzel is.

A futárszolgálat ára egységesen 2 200 Ft/csomag , melyet Ön a csomag átvételekor a csomagfutárnak fizet ki a vételárral együtt. A fenti ár tartalmazza az ÁFÁT. Bármennyi terméket rendel 1 csomagban küldjük! 

Fontos! Amennyiben Ön előre szeretne utalni, úgy a következő vonatkozik rá: Jelezze előreutalási szándékát ügyfélszolgálatunknak e-mailben, vagy telefonon. Megrendeléskor azonnal kap egy automatikus e-mailt. Miután megkapta webáruházunktól, az automatikus e-mailt, akkor még ne utalja a pénzt. Mi Összeállítjuk a csomagot, és ha kész a csomag, munkatársunk küld egy részletező e-mailt, a pontos végösszeggel, és számlaszámmal, ekkor utalhatja Ön a pénzt. Köszönjük.

Nagyon fontos: Kérjük, hogy a csomag állapotát és, ha sérült akkor tartalmát is az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze le, illetve, ha sérült vetessen fel jegyzőkönyvet!
A csomag sérülésére, szállítási hibából adódó sérülésre, illetve sérült csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével kerül rögzítésre. Ez azért fontos, mert tapasztalatok szerint, minden futárszolgálat inkorrekt módon letagad minden hibát, amit elkövetnek, ha nincs rögzítve a hibafelvételi jegyzőkönyvben. Megértésüket köszönjük!

Figyelem!

Az elírás és a változtatás jogát fenntartjuk.

Akcióink mindig visszavonásig, vagy a készlet erejéig érvényesek!

Szállítási határidők:

A termékek legnagyobb része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagosan a legtöbb esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Figyelem fontos! A téli füstölési szezonban a megnövekedett megrendelésszám miatt, a megrendeléstől számítva néhány napos csúszás előfordulhat. Kérjük ezt figyelembe véve leadni a megrendeléseket. Köszönjük.

Téves megrendelés:

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen vagy a 06 20 326 8660 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés:

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi veszítünk rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjön újra csomagot.

Ajánlott videóink