Az alább felsorolt megfogalmazásokra törvény kötelez bennünket, de ezen felül, mivel számunkra rendkívül fontos a vevői bizalom és megelégedettség, mindig a lehető legkorrektebbül járunk el, akár a törvényi kötelezettségünkön felül is. Garanciális és egyéb ügyeit ügyfélszolgálatunk kiemelt feladatként kezeli. Köszönjük, hogy ellátogatott webáruházunkba és megtisztelt bizalmával.
Forgalmazott termékeinkre kötelező jótállásról a 151/2003.(IX.22), 97/2014(III.25) kormányrendeletek rendelkezései az irányadók.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Kérjük, hogy a garanciajeggyel ellátott termékek átvételekor kapott garancialevelet őrizze meg a jótállási és szavatossági jogok érvényesítéséhez!
Nem érvényesíthető a jótállási igény ha a meghibásodást:
- nem rendeltetésszerű vagy a használati utasítástól eltérő használat okozta,
- nem megfelelő szállítás vagy tárolás okozta,
- környezeti vagy a készüléken kívül álló ok (pl. nem megfelelő hálózati feszültség, hosszabbító, áramfejlesztő, stb.) okozta,
- vagy a készüléket a garancialevélben szereplő szakszervizeken kívül már más is javította,
- illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.
Garanciális javítások szervize:
Kollégáink minden terméket a csomag feladása előtt megvizsgálnak, leellenőrzik, hogy nem hibás-e, tehát Ön minden esetben ellenőrzött terméket kap kézhez.
A garanciális időn belül használat közben, meghibásodott termékeket, jelezze ügyfélszolgálatunknak (telefonszám: 06 20 326 8660), utána kérjük juttassa vissza a 3047 Buják, Fő út 7. címre, és mi a lehető legrövidebb időn belül intézkedünk a garanciaigény elbírálásáról, a javításról vagy a cseréről, majd egy ajándék kíséretében visszajuttatjuk Önnek.
Kérjük a garnciális időn belüli meghibásodott visszaküldött terméket lehetőleg saját csomagolásán kívül egyéb csomagolóanyagba is csomagolják be, mert a gyártók nem szívesen veszik vissza, vagy cserélik az eredeti dobozt összeragasztgatva.
Nagyon Fontos: A nagykereskedések és gyártók, csak úgy fogadják garanciális cserére, vagy javításra a meghibásodott terméket, ha a vételt igazoló számlát, szállítólevelet, vagy blokkot , vagy ezek másolatát, Önök csatolják a meghibásodott termékhez, ezért a vásárlás után kérjük ezeket megőrizni.
A garanciális elbírálást, és a javítást minden esetben a gyártó cég, és annak szervíze végzi , mi viszont az ezzel kapcsolatos ügyintézést a legrövidebb időn belül korrektül elvégezzük.
Kérjük, mellékelje a csomagba néhány mondatban a meghibásodás leírását, esetleges okát, körülményeit, valamint címét telefonszámát ! Köszönjük!
Fontos! NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
Az általunk forgalmazott cikkek garancia elbírálását, javítását a velünk kapcsolatban álló nagykereskedések, gyártók szervizeiben végzik a szakemberek.
Ha a termék javítható, az adot márka nagykereskedésének szervizében a legrövidebb időn belül megjavíttatjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős!